Potrebujete ďalšiu pomoc?

Kontaktujte nás!

Kontaktujte nás tu! Radi Vám pomôžeme.

Upozornenie: zákaznícky servis nie je k dispozícii cez víkendy a počas rakúskych sviatkov.

Máte nejaké nápady alebo návrhy týkajúce sa našej webovej stránky?

Ak máte akékoľvek pripomienky na zlepšenie našich služieb alebo sortimentu obráťte sa na náš zákaznícky servis. Tešíme sa na Vaše nápady a feedback!

Kde sa nachádza najbližší VitalAbo obchod?

Bohužiaľ VitalAbo je čisto internetový obchod. Z tohto dôvodu nás môžete navštíviť len na našej internetovej stránke.

Môžem ako predajca u Vás nakupovať za výhodnejšie ceny?

Bohužiaľ to nie je možné. Naše produkty predávame len konečným zákazníkom a nevedieme samostatné cenníky pre ďalších predajcov.

Produkt je v inom obchode lacnejší

Prosím podeľte sa o túto informáciu s našim zákazníckym servisom (uveďte zdroj, číslo položky a cenu v našom a inom obchode).

Chcel by som ohodnotiť produkt.

Budeme radi, ak sa s našou komunitou podelíte o svoje skúsenosti. Zároveň Vás prosíme o dodržanie týchto pokynov:

  • Vaše hodnotenie by malo byť plne zamerané na daný produkt. Hodnotenie nemá obsahovať spracovanie objednávky ako aj zákaznícky servis.
  • Pamätajte, že Vaše hodnotenie pomáha ostatným zákazníkom pri rozhodovaní o kúpe daného produktu. Preto by Vaša recenzia mala byť čo najkonštruktívnejšia.

Vyhradzujeme si právo odstrániť alebo neschváliť recenzie a posudky o našich produktoch s nasledujúcim obsahom:

  • Informácie, ktoré nesúvisia s produktom alebo sú úplne irelevantné.
  • Vulgárne alebo iné výrazy nevhodné pre verejné fórum.
  • Hanlivé tvrdenia.
  • Jazyk, ktorý nie je zrozumiteľný pre cieľovú skupinu webovej stránky.
  • Nesprávne ceny.
  • Reklama.
  • Spam alebo nevhodné odkazy na iné produkty.
  • Ponuky.
  • Webové stránky alebo konkrétni konkurenti.
  • E-mailová adresa, telefónne čísla alebo iné osobné či kontaktné údaje.
  • Znevažujúce komentáre o iných recenziách alebo posudkoch.
  • Obrázky, ktoré ukazujú nesprávne používanie našich produktov.

Recenzie a posudky sú pred zverejnením kontrolované ľuďmi, aj keď si vyhradzujeme právo na ich podporu zaviesť algoritmické rozhodovanie. Sťažnosti podané prostredníctvom nášho procesu nahlasovania a nápravy budú spracované a promptne zodpovedané. Po prijatí sťažností sa príslušný obsah skontroluje na základe našich pokynov a v prípade potreby sa úplne odstráni. Vždy sa snažíme o rýchle vybavenie.

Ďakujeme, že ste si našli čas na hodnotenie našich produktov.